الان 2018 است: هر شرکت دارای یک وب سایت است و در اینترنت بیش از یک نفر می تواند آن را بخواند.

کسب و کارهایی که وب سایت خود را جذب خود می کنند و تولید منجر می شود باید از مشتریان بالقوه دشوارتر از همیشه کار کند در سایت خود و پس از ورود آنها، آنها را نگه دارید.

برای وب سایت های B2B، این بسیار دشوار است. به عنوان یک قاعده، مشتریان کسب و کار نسبت به میانگین مصرف کننده B2C خود در بدست آوردن آنچه که از شما می خواهند، بیشتر است و آنچه شما می خواهید از آنها کسب کنید.

استفاده از حداکثر پتانسیل از ترافیک وبسایت، نیاز به درک چند چیز اساسی در مورد مخاطبان شما، آنچه آنها می خواهند، و اینکه چگونه وب سایت شما می تواند به آنها کمک کند.

بیایید نگاهی به چگونگی بهینه سازی اجزای مختلف وب سایت خود برای بهینه سازی آن برای رسیدن به این هدف داشته باشیم.


جهت یابی

خبر خوب این است که طرح های وبسایت ساده تر می شوند - بنابراین این بخش نباید خیلی دشوار باشد. اگر وب سایت شما کاربر را با اطلاعات زیادی بمباران کند، احتمال این است که آنها تصمیم بگیرند که کل مقدار وقت خود را نداشته باشد.

آن را پایین بیاورید و آن را ساده نگه دارید. یکی از اصول نرومارکتینگ در مورد "پارادوکس انتخاب" صحبت می کند - کاری را که می خواهید یک کاربر یا مشتری بالقوه انجام دهید، آسان کنید. چیزهایی را بیش از حد پیچیده نکنید، زمانی که یک نفر بیش از اندازه کافی است، 5 CTA ندارید.

برگه ناوبری در صفحه اصلی شما نباید بیش از 4-6 زبانه باشد. این ممکن است به نظر می رسد کمی برای آنها بی اعتنایی به شامل "در مورد ما"، "خدمات"، "تماس" و "وبلاگ"، اما این یک ساختار آشنا است که ناوبری از طریق وب سایت شما سریع و کارآمد، بنابراین از آن منحرف نمی بدون دلیل خوب

مشتریان B2B میخواهند قبل از تصمیم گیری خرید به درستی مطلع شوند و احتمالا قبل از انجام این کار با کسی صحبت کنند. بنابراین وب سایت شما باید به خوبی بهینه سازی شود تا خوانندگان را به سمت محتوایی که به سوالات آنها پاسخ می دهد، با مسیرهایی برای تبدیل بهینه سازی شده به سمت CTA های مبتنی بر ارتباط، بهینه سازی کنند.


عناصر پویا

عناصر پویای وب سایت شما عبارتند از وبلاگ ها، مقالات اخبار و منابع. 
آنها بیت هستند که به طور مرتب به روز می شوند.

ترفند برای ایجاد عناصر پویا جذاب این است که آن را معاصر نگه داریم. مشتریان B2B علاقه مند به پیشرفت در صنعت خود هستند: چگونگی ردیابی و ضرب و شتم رقابت و مهمتر از همه، چگونه می توانید به آنها کمک کنید.

ایجاد محتوا که ارزش واقعی خود را برای مخاطبان ارائه می دهد، در حالی که باقی می ماند جذاب و معاصر - و خوانندگان وقت خود را پاداش.


زیبایی شناسی

بیش از حد بسیاری از وبسایتها چگالی اطلاعات را بیش از سهولت در دسترس قرار داده است. اما وب سایت های بهتر طراحی طرح های کوچک و کپی مستقیم.

آن را تعاملی کنید. اولویت بندی تصاویر را بیش از متن و اطمینان حاصل کنید که تمام محتوای وب سایت شما سازماندهی شده است تا کاربر بتواند به آن حرکت کند.

به همین دلیل یک ایده خوب این است که انواع مشابهی از محتویات را با هم ترکیب کنیم تا مشخص شود کدام کاربر باید کلیک کند و چه زمانی آن را پیدا کند.


نام تجاری

شما ممکن است وسوسه شوید فکر کنید که نام تجاری و زیبایی شناسی عمدتا یکسان است - اما آنها فقط به اندازه کافی متمایز هستند تا بخش های جداگانه را توجیه کنند. اگر زیبایی شناسی به رنگ های خام و تصاویر در وب سایت شما مرتبط است، سپس نام تجاری همان شیوه ای است که استفاده می شود.

برخی از نکات برجسته ای که در اینجا وجود دارد، وجود دارد. نام تجاری باید در وب سایت هماهنگ و سازگار باشد. داشتن لوگو خاص و طرح رنگی یک روش بسیار محبوب برای رسیدن به این هدف است.

اما شما نمی خواهید که نام تجاری در هر صفحه وب سایت، دقیق باشد. مهم است که آن را در کنار قابلیت حمل و نقل وبسایت همکاری نماید، متمایز زیر بخشهای مختلف یک موضوع کلی وب سایت عمومی و توجه مشتریان به مقصد مناسب است.

مشتریان بالقوه باید از وبسایت شما با یک ایده تعریف شده درباره آنچه در مورد کسب و کار شما هستند، چه ارزشهایی دارند و اینکه آیا مناسب برای آنها مناسب است یا خیر. نام تجاری چسب است که تمام این موجودات انتزاعی را در یک موضوع مشخص تعریف می کند.


فراخوانی برای اقدام

تماس به عمل، یا CTA، ویژگی های مشترک بسیاری از وبلاگ ها و صفحات وب سایت است. اگر قصد دارید چیزی را به فروش برسانید، CTA توجه شما را به فعالیتی که می خواهید بازدید کننده وبسایت خود را جذب کند، جلب می کند. به عنوان مثال، اگر شما در حال تلاش برای هدایت ترافیک نسبت به محتوا باشید که بیشتر در مورد آنچه شما در حال فروش می باشد، CTA متن، گرافیک یا لینک است که این کار را انجام می دهد.

مصرف کنندگان B2B نیز به طور کلی می دانند که آنها چه چیزی را دنبال می کنند و می خواهند بتوانند به سرعت تشخیص دهند که آیا یک صفحه وب، محصول یا وبلاگ ارزش زمان خواندن آن را دارد.

به طور خلاصه، یک B2B CTA مناسب و معقول، "این اطلاعاتی است که شما باید بدانید" یا چیزی بسیار شبیه به نظر می رسد که کاملا در آن قرار دارد. این کار را انجام دهید، آن را سریع و جذاب، و شما به خوبی در راه ایجاد یک CTA است که ظاهر می شود.


یک طراحی کاملا مجتمع

وب سایت های خوب B2B معمولا اغلب چندین ویژگی را ترکیب می کنند. تنها بهترین گلزن هر پنج جزء را تحت یک موضوع کاملا یکپارچه قرار دهید.

مشتریان B2B در حال مرور نیستند. آنها می خواهند در وب سایت خود، اطلاعات ضروری را در اسرع وقت پیدا کنند و تصمیم بگیرند که چه کاری انجام می دهند.

هر چه محتوای وبلاگها و سبک تبلیغاتی شما - یک وبسایت معاصر باشد، باید آن را برای رسیدن به این هدف آسانتر کنید.

 

"طراحی سایت در ارومیه"