سایت هایی که در اینترنت وجود دارند، با توجه به هدف صاحب و پدید آورنده سایت امکانات مختلفی دارند و اهداف مختلفی را دنبال میکنند. بعضی از سایت ها فروشگاهی هستند و با داشتن درگاه از طریق اینترنت فروش دارند، برخی سایت ها استارت آپ هستند و خدمت خاصی را از طریق اینترنت به مشتریان ارائه میکنند و برخی سایت ها شرکتی هستند و یک شرکت را معرفی میکنند. وب سایت های شرکتی در جهت برندینگ و شناخته شدن یک برند برای مشتریان فعالیت میکنند.
 
با وب سایت آی بولود همراه باشید تا با وب سایت شرکتی، اهمیت داشتن وب سایت شرکتی ، ویژگی های یک سایت شرکتی و تعرفه طراحی سایت شرکتی آشنا شویم. شرکت ما به طور تخصصی به طراحی سایت شرکتی در ارومیه مشغول است و با رزومه ای فوق العاده به شما تضمین یک وب سایت عالی را میدهد.
 
طراحی سایت شرکتی در ارومیه
 

وب سایت شرکتی چیست؟

شرکت های بزرگ و کوچک در سراسر ایران وجود دارند که خدمات فوق العاده ای را میتوانند مشتریان ارائه دهند. لزوما این خدمات، خدماتی در بستر اینترنت نیست بلکه ممکن است یک شرکت قطعات خاصی را تولید بکند. شرکت با داشتن یک وب سایت که به طور کامل خدمات شرکت را معرفی کند و مخاطب را جذب نماید میتواند نام خود را در میان مردم مطرح کرده و مشتریان خود را چندین برابر کنید.
سایت شرکتی اطلاعات جامع و کاملی در مورد تاریخچه شرکت، خدمات شرکت، اطلاعات تماس، آدرس، در صورت داشتن کاتالوگ، کاتالوگ را در اختیار مشتریان میگذارد. برخی از شرکت ها از طریق سایت خدمات پس از فروش و پشتیبانی را انجام میدهند.
 

سایت شرکتی چه ویژگی هایی دارد؟

پیشنهاد آی بولود به شما راه اندازی وب سایت اختصاصی است. ما به شما پیشنهاد میدهیم از قالب های آماده و تکراری استفاده نکنید و سایت اختصاصی برای شما طراحی شده باشد.  ظاهر سایت نقش زیادی در جذب مخاطب دارد. 
در سایت شرکتی باید به صورت جذابی شرکت و خدمات شرکت معرفی شده باشد به طوری که مشتری ترغیب به استفاده از خدمات شما بشود. تمام خدمات به طور کامل در سایت توضیح داده شوند و اطلاعات تماس با شرکت و ادرس های شرکت، بروز و صحیح در سایت قرار داده شده باشد.
میتوان در سایت شرکتی کاتالوگ شرکت را قرار داد تا مشتریان محصولات شما را دیده، انتخاب کرده و سپس به شما مراجعه نمایند.
سایت شرکتی به طور معمول دارای درگاه بانکی، سبد خرید و به طور کلی دارای قسمت فروشگاهی نمیباشد و معمولا مشتریان از طریق شناخت و مراجعه حضوری یا تماس تلفی از خدمات استفاده میکنند.
 
طراحی سایت شرکتی در ارومیه
 

طراحی سایت برای شرکت چه مزایایی دارد؟

تصور کنید شما یک کارگاه تولیدی قطعات خودرو در یک شهر کوچک هستید. بطبع جمعیت کمی شما را شناخته و قطعات را از شما میخرند. با داشتن یک سایت که معرف قطعات تولیدی شما باشد، یک فرد از هر جای ایران که به قطعه شما احتیاج پیدا کند؛ با جستجو در گوگل شرکت و کارگاه شما را شناخته و میتواند مشتری بلقوه شما شود. 
شناخته شدن برند شما
امکان استفاده از روش های دیجیتال مارکتینگ
امکان تبلیغ کردن در سایت های مختلف
پیدا کردن مشتریان جدید
در صورت افزایش بازدید ها امکان گرفتن تبلیغ
 

طراحی سایت شرکتی صنعتی

از نمونه کارهای با ارزش شرکت آی بولود طراحی سایت شرکت صنعتی است. این سایت ها به معرفی خدمات و محصولات شرکت های صنعتی میپردازند و به شناخته شدن نام برند صنعتی کمک میکنند. از جمله کار های پر افتخار ما طراحی سایت شرکت مارال صنعت است که تولید کننده تریلی میباشند. 
هم اکنون این شرکت با داشتن وب سایت میتواند خدمات و محصولات خود را معرفی کند تا در این حوزه ای کاری نام آشنا تر از سایر رقبا باشد و انتخاب بسیاری از افراد باشد.
 
طراحی سایت شرکتی در ارومیه
 

ساخت سایت شرکتی رایگان

شرکت آی بولود میتواند با پیشنهاد های مناسب و خدمات قابل قبول با هزینه کمی برای شما قالب شرکتی طراحی کند. این قالب با کیفیت متناسب با بودجه شما طراحی میشود. فقط کافیست با شماره های شرکت تماس بگیرید تا در جلسات مشاوره رایگان، تمامی انتظارات شما را برآورده کنیم.
 

طراحی وب سایت شرکتی ارزان

خدمات طراحی سایت اختصاصی ما به طور کامل با توجه به درخواست شما و بودجه شما انجام میگیرد. پس در صورتی که بودجه محدودی دارید شرکت آی بولود میتواند پیشنهادات قابل قبولی به شما بدهد تا شما هم صاحب سایت شرکتی خود شوید.
 
طراحی سایت شرکتی در ارومیه
 

طراحی سایت شرکتی ارومیه

در شهر ارومیه شرکت طراحی سایت آی بولود طراح سایت شرکت های بزرگ زیادی نظیر مارال صنعت، آذر باطری، ایمن الکترونیک، اسپوتا توسط شرکت ما انجام شده است. در کنار طراحی سایت، سئو سایت شرکتی هم تاثیر زیادی بر میزان مخاطبان دارد. ما کار سئو در ارومیه را نیز انجام میدهیم. شرکت ما طراحی سایت های شرکتی را به طور کاملا اختصاصی انجام میدهد و از قالب های آماده استفاده نمیکند. پس وب سایت شرکت شما کاملا مطابق با سلیقه و شغل شما خواهد بود.