طراحی سایت فروشگاهی در ارومیه

شاید شما بدنبال راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در شهر ارومیه باشید . برای اینکار شما به یک شرکت طراحی سایت در ارومیه  نیاز دارید اما این فروشگاه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ برای داشتن یک وبسایت فروشگاهی ایده آل شما باید اصول یک فروشگاه را بخوبی در نظر بگیرید . چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ تکنیکال باید وبسایت شما ایده آل طراحی شود . آی بولود یک شرکت طراحی سایت در ارومیه است که این کار را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت ممکن برایتان انجام میدهد . برای دیدن نمونه کار های ما کافیست به صفحه نمونه کار ها مراجعه کنید. خب با هم به بررسی ویژگی های یک وبسایت فروشگاهی میپردازیم.


برای طراحی وبسایت فروشگاهی در ارومیه شما باید 2 اصل را در نظر بگیرید.
 

اصل ظاهری وبسایت

اصل تکنیال وبسایت

 

منظور از اصل ظاهری وبسایت و یا UI چیست؟
 

منظور از اصل ظاهری یک وبسایت ، زیبایی و آسانی در استفاده از آن است . تصور کنید ، شما قرار است در وبسایتتان کلی محصول برای فروش بگذارید بنابراین وبسایت شما بسیار شلوغ خواهد بود . تناسب های خاص بین این شلوغی ها که توسط طراحان ما ایجاد میشود باعث یک زیبایی دلنشین در وبسایت شما میشود. اینکار باعث میشود کاربران و مشتریان شما از کاوش محصولات شما خسته نشوند و در عین حال همه محصولاتتان را مشاهده کنند. در حرف آسان است ولی طراحی همچنین فروشگاهی کار هر کسی نیست چون باید از راز و اصول یک وبسایت فروشگاهی باخبر بود. ظاهر وبسایت است که کاربر را جذب میکند . اگر وبسایت شما ظاهر زیبایی نداشته باشد اصلا که به اصل بعدی که اصل تکنیکال است کشیده نمیشود ! کاربران در صورت عدم خشنودی از قالب وبسایت وبسایت را ترک خواهند کرد. شرکت ما همیشه این اصل را در طراحی های خود بخوبی رعایت کرده است .

در ضمن وبسایت شما نباید گیج کننده باشد. مشتریان شما هنگام مشاهده و یا خرید یک محصول نباید دچار گمراهی و سردرگمی شوند . اگر بخواهم ساده بگم ، مشتری باید با چند کلیک محصول را به سبد خرید اضافه کرده و سفارش دهد.

UI  و UX

هر کسی اندکی با طراحی وبسایت آشنا باشد از اصولی بنام UI  و UX باخبر است . رعایت اصول UI و UX به شما در طراحی یک سایت ایده آل و زیبا کمک شایانی میکند.

طراحی سایت فروشگاهی در ارومیه

منظور از طراحی تکنیکال چیست؟
 

برای طراحی سایت فروشگاهی در ارومیه باید از طراحی تکنیکال وبسایت اطلاعات کاملی داشته باشید .منظور از طراحی ظاهری یک فروشگاه باید به فکر طراحی تکنیکا وبسایت خود باشید . منظور از طراحی تکنیکال وبسایت شما ، سرعت در عملکرد و مدیریت قوی آن و مسائلی از این قبیل است . شما باید اصول تکنیکال را به درستی در وبسایت خود رعایت کنید. بدون رعایت این اصول ، نتیجه دلخواهتان را نمیگیرید.
 

اصل سرعت بالا در طراحی تکنیکال
 

سرعت یک وبسایت تعیین میکند که یک کاربر در صفحه محصول  شما بماند و یا آن صفحه را ترک کند. سرعت لود یک وبسایت باید طبق استاندارد های بین المللی باشد و گرنه شما نتیجه دلخواه را نخواهید گرفت . ما در پروژه های طراحی سایت فروشگاهی در ارومیه این اصل را بخوبی رعایت کرده ایم.


اصل UX در طراحی تکنیکال
 

UX و یا بهینه سازی تجربه کاربری ، چکیده ایی از تجربیات یک طراح در یک طرح است . طراح طبق تجربیات که از علاقه مندی های کاربران دارد برایتان یک وبسایت طراحی میکند .  اصل UX تعیین میکند که منو ها ، فهرست ، دکمه ها و استایل های وبسایت شما چگونه کار کنند تا کاربر احساس راحتی و روانی کند . اصل UI  وUX  وبسایت شما را چند مرتبه به جلو پرتاب میکند.


اصل سئو در طراحی تکنیکال

طراحی سایت فروشگاهی در ارومیه
 

توجه داشته باشید که سئوی وبسایت دو نوع است : سئوی فنی و سئو تکنیکال . منظور ما از سئو در طراحی تکنیکال ، سئوی فنی است. کد نویسی وبسایت شما باید با اصول سئو هماهنگ باشد تا موتور های جستجو ، وبسایت شما را پیدا کرده  و آنالیز کنند . همچین اگه سئوی فنی وبسایت شما درست نباشد شما در سئوی تکنیکال هم به مشکل خواهید خورد. ما در نمونه کار های طراحی سایت فروشگاهی در ارومیه این ویژگی را به درستی رعایت کرده ایم.

 

برای طراحی سایت فروشگاهی در ارومیه میتوانید به شرکت آی بولود مراجعه کنید . بدون شک این شرکت بهترین خدمات را در این زمینه برای شما ارائه خواهد داد .

طراحی سایت فروشگاهی در ارومیه


فروشگاه اینترنتی در ارومیه
 

اگر اهل ارومیه باشید دیده اید که فروشگاه های اینترنتی بسیاری در ارومیه در حال ارائه خدمات میباشند . یکی از این فروشگاه ها ، فروشگاه اینترنتی تداکس است که صفر تا صد ایم پروژه توسط تیم برنامه نویسی آی بولود اجرا شده است .

راه اندازی فروشگاه اینترنتی در ارومیه

برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در سطح ارومیه ، شما نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید . برای این منظور شما میتوانید با استفاده از شماره تماسی که برایتان قرار داده ایم با ما تماس بگیرید. همکاران ما ، شما را در این زمینه بطور کاملا رایگان راهنمایی خواهند کرد.

طراحی سایت فروشگاهی در ارومیه

ساخت فروشگاه اینترنتی در ارومیه

بعد از کسب اطلاعات در مورد فروشگاه اینترنتی در ارومیه ، نوبت به ساخت فروشگاه اینترنتی در ارومیه است . برای اینکار شما نیاز به یک شرکت طراحی وبسایت دارید . مطمعنا شما بدنبال یک شرکت کاربلد و حرفه ای هستید . ما سالهاست در زمینه طراحی وبسایت فعالیت میکنیم و با شرکت های بزرگی همچون مارال صنعت همکاری کرده ایم.

طراحی سایت فروشگاهی در ارومیه

شرکت طراحی سایت در ارومیه
 

آی بولود ، یک شرکت طراحی سایت در ارومیه است که سالهاست در زمینه طراحی وبسایت فعالیت میکند. در آی بولود ما سعی میکنیم که وبسایت شما را توسط تیم مجرب و حرفه ای آی بولود بر اساس تکنولوژی های روز دنیا طراحی کنیم . حاصل کار یک وبسایت حرفه ای ، ریسپانسیو طبق استاندارد ها و تکنولوژی روز دنیا با کاربری آسان خواهد بود .

 

کلام آخر

وبسایت فروشگاهی در ارومیه قرار است ابزار کار شما باشد و شما را در رسیدن به قله های موفقیت همراهی کند بنابراین نباید این موضوع را ساده بگیرید . با اندکی تحقیق میتوانید به این نتیجه برسید که در صورت نامتعادل بودن سایت شما ، باعث کاهش مشتریان و فروش شما خواهد شد ، همچنین هزینه بر خواهد بود . بجای هزینه های اضافی و اتلاف وقت ، فروشگاه اینترنتی مد نظر خود را به ما بسپارید . لبخند رضایت شما حاصل کار ما خواهد بود.