طراحی یک وب سایت جذاب که به نظر می رسد خوب است عالی است. با این حال، باید بیش از آن که خوب به نظر برسد.

یک وب سایت کسب و کار را برای اولین بار سی ثانیه در نظر بگیرید که شخص شخصی را ملاقات کند. این زمانی است که تصور اولیه شما شکل می گیرد. وب سایت شما ممکن است زمان کمتری داشته باشد، مگر آنکه به عنوان یک رابط، این عملکرد را با این عناصر ارتباط می دهد:

سهولت استفاده بسیار ساده است که توسط مکانیک منحرف نمی شود

احساسات و احساسات مثبت در مورد کسب و کار را از بازدید کننده ترسیم کنید.

 

ارائه یک ظاهر جذاب و حرفه ای 

 

در نگاه اول یک قالب قابل توجهی ارائه می دهد؛ 

اولین تاثیر مثبت در عملکردهای کسب و کار شما در متن و گرافیک را ایجاد کنید.

این عناصر طراحی استراتژیک شما را در شناسایی اهداف خود راهنمایی می کنند و از آنها به عنوان راهنمایی برای رفع اهداف کسب و کار استفاده می کنند که در طراحی وب سایت شما نقش دارند.

پیاده سازی برنامه های طراحی استراتژیک

این مراحل را در نظر بگیرید که از طریق یک پروژه وب سایت طراحی شده استراتژیک فکر کنید.

 

اهداف مشتریان خود را تعریف کنید

 

شما باید اهداف مشتری را به روشنی تعریف کنید و دقیقا همان چیزی را که انتظار می رود برای رسیدن به طراحی یا طراحی مجدد وب سایت خود داشته باشید، درک کنید.


فقط از مشتری میپرسید اهداف وب سایت شما چه اطلاعاتی را به شما میدهد. با این حال، مشترکان نتوانسته اند اهداف شرکت را به چالش بکشد.

زمان مورد نیاز برای بحث در مورد گزینه ها را صرف کنید شناختن سبک و اهداف وب سایت خود را بدانید. سپس به یک توافق بر روی یک جهت و هدف مشخص می آیند.

طراحان وب اغلب برای تسلط بالای هنر تلاش می کنند. شما می خواهید یک طرح بصری جذاب و متعادل داشته باشید اما طراحی وب هنر کاربردی است.

کارکرد فروش محصولات، ارسال اطلاعات، دسترسی به خدمات، سرگرمی و بیشتر باید در طراحی وب سایت یا طراحی مجدد شما انجام شود. اهداف باید برای همه روشن باشد، مخصوصا هنگام طراحی مجدد.

 

مخاطب خود را بشناسید

 

چگونه وب سایت شما به نظر می رسد و عملکرد آنها بستگی دارد به چه کسی و چه هدف آن طراحی شده است. جمعیت شناسی حرفه، تکنولوژی، جنسیت، سن، منافع مشترک و بیشتر بر انتخاب زیبایی شناسی و قابلیت استفاده شما تاثیر می گذارد.

 

یک وب سایت آموزشی پیش دبستانی برای پیش دبستانی ها بسیار متفاوت از یک انجمن پیرامون است. قابلیت استفاده از وب سایت های بازی با تکنولوژی معقول از یک سایت تجارت الکترونیک متفاوت خواهد بود.

مخاطبان بر جزئیات دیگر مانند اندازه قلم و سبک، استفاده از گرافیک و حتی انتخاب رنگ تاثیر می گذارد. در مورد شناسایی مخاطبان خود با وجدان باشید.

 

طراحی درایورهای مارک

 

طراحان گرایش های جدید و ایده های خود را دوست دارند و به راحتی می توانند از آن عبور کنند. افزودن فلاش و صدای جیر جیر برای برخی از وب سایت ها بسیار عالی است اما نه همه. طراحی شما یک تصویر را طراحی می کند؛ اطمینان حاصل کنید که تصویر نشان دهنده نام تجاری است.

 

اهداف طراحی جهت طراحی

شما گام های مناسب را برداشته اید و اهداف قابل دستیابی را تعیین کرده اید، جمعیت شناسی مخاطبان خود را ایجاد کرده اید و دیدگاه واضحی از تصویر برند دارید. اکنون زمان هماهنگ سازی استراتژی طراحی با تصمیمات طراحی است

از کجا شروع کنم؟ تمرکز بر هدف اصلی ایجاد یا بازسازی وب سایت. این مثال از 3 مرحله اول از "شماره ثبت نام افزایش یافته" به عنوان هدف استفاده می کند.

متن "درباره ما" در صفحه "صفحه اصلی" باید روشن، مختصر و بدون واژگان تجاری باشد. تابع را توصیف کنید، بنابراین هیچ سردرگمی وجود ندارد.

شما می خواهید چشم سایت بازدید کننده را به دکمه ثبت نام یا لینک تبدیل کنید. اگر از رنگ مناسب برای نام تجاری استفاده می کنید و دکمه یا لینک آن فورا قابل مشاهده است. بازدیدکنندگان وب سایت ها به احتمال زیاد به دنبال مکانی برای ثبت نام نیستند. استفاده از مهارت های طراحی خود را به طوری که توجه خود را صفر بدون سردرگمی.

 

فرآیند ثبت نام باید به همان اندازه نام و اطلاعات تماس باشد. آن را یک پرسشنامه، نظرسنجی یا تحقیق مالی نکنید. آن را کوتاه و ساده نگه دارید، زیرا افراد ممکن است با نگاهی به شکل طولانی کشف شده از بین بروند. این اطلاعات را می توان در صورت نیاز و زمانی که مورد نیاز است جمع آوری.

این مراحل، طراحی شما را به سوی هدف تعیین شده برای افزایش ثبت نام هدایت می کند. این استراتژی هدایت تمرکز عناصر طراحی به سوی هدف همان است بدون در نظر گرفتن هدف، شما می خواهید زیبایی شناسی و تمرکز را که بهترین برند و مخاطب را برآورده می کند.

اگر برند سرگرمی باشد، تمرکز بر ایجاد یک تجربه عاطفی با استفاده از شکل، تصویر و صدا است.

اگر وبسایت برای اطلاع رسانی باشد، مطمئن شوید که از آن استفاده و خواندن آسان است. شما می خواهید یک رابط کاربری ایجاد کنید که کاربر را از محتوای منحرف نکند.

 

طراحی برای مخاطبان مناسب

 

هر کس ممکن است یک مشتری بالقوه باشد اما یک مخاطب صحیح وجود دارد که متمایز است. این مخاطب بیشتر به احتمال زیاد تحت تأثیر محصولات یا خدمات وب سایت شما قرار می گیرد. تمرکز بر جذب آن مخاطب حق

همه چیز در مورد وب سایت از جمله تبلیغات دوره ای، تبلیغات، طراحی محصول، نگاه کلی و احساس برای یک گروه هدف از مردم است. وب سایت موتور سیکلت ممکن است بزرگسالان بالای 20 تا 45 ساله را با درآمد 50000 دلار افزایش دهد و در هر سال. این یک گروه عظیم و بقیه خارج از آن موتورسیکلتهای خریداری شده در جمعیت است.

با این حال، این گروه هدف شماست. به طور خلاصه، یک وب سایت پرطرفدار مخاطبان کوچکتر از همه زنان با دامنه وسیع سن دارد.

 

موانع برای ثبت نام مقابله با تولید هستند

 

اگر فکر می کنید مشتریان نیاز به ارائه مشخصات کامل مالی و شخصی برای ثبت نام کاربران وب سایت خود دارند، فقر خود را در معرض دید قرار می دهد.

مشتریان پرداخت می خواهند تا حد ممکن اطلاعاتی را که ممکن است تا زمان تحقیق در مورد محصولات و خدمات خود داشته باشند، ارائه می دهند. موانع بیشتری که برای ایجاد ثبت نام سریعتر می توانید کلیک کنید و در جای دیگری جستجو کنید.

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد که زمینه های کمتر در فرم ثبت نام بیشتر احتمال دارد که مردم ثبت نام.

چرا این کار آسان نیست؟

اگر شما یک محاکمه رایگان ارائه می دهید، مشتریان بیشتر به این ارتقاء می پذیرند اگر آنها مجبور نباشند کارت اعتباری شما را بدهند. اگر سرویس مبتنی بر وب باشد یا محصول قابل دانلود باشد، شما هنوز حتی نیاز به آدرس خود ندارید.


شما نیاز به اطلاعاتی دارید که برای ارائه یک محصول یا خدمات نیاز دارید، اما بیش از حد لازم نیست و حتی باید آن را کوتاه نگه دارید. آن را برای خودتان امتحان کنید و فرم های ثبت نام خود را تنظیم کنید.

 

آنها را به ملزومات ساده و اگر برخی از اطلاعات می توانند تا زمان بعد صبر کنند، آن را در ثبت نام اولیه قرار ندهید. نظارت کنید تا ببینید آیا افزایش ترافیک در صفحه ورود به سیستم شما افزایش یافته است یا خیر

 

بازاریابی درگیر تعامل و سرمایه گذاری است

 

قبل از ثبت نام بازاریابی می آید بازاریابی به مشتری بالقوه در مورد آجیل و پیچ و مهره محصول یا خدمات می گوید. این سوالات مهمی است این چیست؟ چه کار میکند؟ چرا من آن را می خواهم؟ چرا تو؟


شما این اطلاعات را به وضوح در دسترس قرار می دهید. برای پیدا کردن جزئیات، مشتریان را از طریق وب سایت خود کاوش نکنید.

به راحتی آنها را پیدا کنید و متن و گرافیک را پیدا کنید و آن را درک کنید. هزینه واقعی همراه با نحوه و زمان پرداخت شما را شامل می شود.

افرادی که بیشتر به احتمال زیاد به ثبت نام میپردازند، در صورتی که درمورد آنچه شما در حال فروش هستند و مدت کاری که در آن کار می کنید روشن باشد.

 

حذف نوارها را به خرید

 

 

بنابراین اغلب آزمایشی رایگان باعث می شود که تقاضای ویژگی بیشتر از خرید باشد. شما شروع به تعجب خواهید کرد که آیا ارائه دهنده SaaS واقعا پول شما را می خواهد.

زماني بود که فرآيند فروش جدا از برنامه بود. دیگر نه. دوسان یکسان هستند و برنامه باید تا آنجا که فروشندگان و سایت بازاریابی خود را به فروش می رساند.

تبدیل باید به هر برنامه با توانایی درخواست و تکمیل فروش در هر زمان در طول محاکمه رایگان طراحی شده است.

جایزه حلقه های گسترش داخلی و خارجی است که به شبکه های اجتماعی، همکاران، توزیع کنندگان، شرکای تجاری می رسد. در کوتاه مدت، کل حوزه نفوذ خود را که برنامه می تواند خود را به فروش برساند.

 

پایان دادن به افکار

 

 

طراحی استراتژیک عقل سلیم است. شما یک محصول یا خدمات را برای برآورده ساختن یک نیاز خاص طراحی کرده و محصول هدف خود را برآورده می کند.

این فقط ساده است اگر شما از تله های از بین بردن اهداف خود اجتناب کنید، گام های طراحی جدیدی را که برای هدف مناسب نیستند، انتخاب کنید و بخش هایی از وب سایت را به دلخواه خود بسوی شغل مورد نظر قرار دهید.

هر قدم از راه استدلال خود را مرور کنید و وبسایت خود هدف خود را برآورده کند و همچنان زیبا باشد.

 

# آموزش طراحی سایت با لاراول

 

منبع