در سال های اخیر، یک میزبان از فیلم های پرفروش هالیوود - از جمله "سریع و خشمگین 7"، "ژوراسیک جهانی،" و "گرگ وال استریت" - شامل عکس های ردیابی هوایی ارائه شده توسط هلیکوپتر هواپیماهای بدون سرنشین مجهز به دوربین.
کسانی که عکس های مورد نیاز اپراتورهای جداگانه برای هواپیماهای بدون سرنشین و دوربین ها، و برنامه ریزی دقیق برای جلوگیری از برخورد. اما یک تیم از محققان از علوم کامپیوتر MIT و آزمایشگاه هوش مصنوعی (CSAIL) و ETH زوریخ امیدواریم که به فیلمبرداری هواپیمای بدون سرنشین قابل دسترس بیشتر را، ساده و قابل اعتماد.
در کنفرانس بین المللی رباتیک و اتوماسیون در اواخر این ماه، پژوهشگران یک سیستم است که اجازه می دهد تا یک مدیر برای مشخص Framing یک شات در حال حاضر - که چهره یا چهره به نظر می رسد که در آن، در چه فاصله. سپس، در پرواز، آن را تولید سیگنال های کنترل برای یک هواپیمای بدون سرنشین خودمختار مجهز به دوربین، که حفظ این فریم را به عنوان بازیگران حرکت می کند.
تا زمانی که این اطلاعات را به هواپیماهای بدون سرنشین در مورد محیط زیست خود را دقیق است، این سیستم همچنین تضمین می کند که آن را نمی خواهد با هر دو موانع ثابت یا در حال حرکت برخورد می کنند.
"تلاش های دیگری به انجام فیلمبرداری مستقل با یک هواپیمای بدون سرنشین وجود دارد، می گوید:" دانیلا روس، یک پروفسور اندرو و ارنا ویتربی مهندسی برق و علوم کامپیوتر در دانشگاه MIT و یک نویسنده ارشد این مقاله جدید. "آنها می توانید به کسی به دنبال، اما اگر موضوع تبدیل می شود، می گویند 180 درجه، هواپیماهای بدون سرنشین به پایان خواهد رسید نشان دادن تماس از موضوع با راه حل ما، در صورتی که موضوع تبدیل 180 درجه، هواپیماهای بدون سرنشین ما قادر به دایره در اطراف و حفظ تمرکز بر صورت. ما قادر به تعیین محدودیتها سطح بالاتر غنی تر برای هواپیماهای بدون سرنشین است. هواپیماهای بدون سرنشین پس از آن نقشه مشخصات سطح بالا را به کنترل و ما تا پایان با سطوح بالاتر تعامل بین هواپیماهای بدون سرنشین و افراد. "
پیوستن به روس بر روی کاغذ می خاویر آلونسو-مورا، که درجه فوق دکتری در گروه او زمانی بود که کار انجام شد و هم اکنون استادیار رباتیک در دانشگاه فناوری دلفت؛ توبیاس Nägeli، دانشجوی کارشناسی ارشد در ETH زوریخ و مشاور او اوتمار Hilliges، استادیار علوم کامپیوتر؛ و الکساندر Domahidi، CTO از Embotech، یک شرکت، سیستم های مستقل که از ETH چرخید.

منبع : دانشگاه MIT