جامعه وب وب پر از برنامه نویسان با استعداد، طراحان و هنرمندان است، همیشه چیزهای جدیدی را ایجاد می کنند و وب را به جلو می برند.

با سال جدید در اطراف گوشه، ما فکر کردیم که سرگرم کننده است که به عقب برگردیم و تمام پروژه های شگفت انگیز ارائه شده به CodePen را جشن بگیریم. واقعا شگفت انگیز است که وب امروزه قابلیت دارد و چقدر می توان با یک مرورگر و کمی HTML، CSS و جاوا اسکریپت به دست آورد.


آخرین تجربه یک نسخه ی نمایشی

The Last Experience

آخرین تجربه یک نسخه ی نمایشی جالب و جالب است که نشان می دهد برخی از ربات های انسان مانند حرکت و رقص. شما می توانید آنها را چرخانید، آنها را حرکت دهید، و حتی آنها را با موس خود بکشید.


 یک عکس را به موارد کوچکتر کوچکتر تقسیم کنید

I Could Not Stop

این یک نسخه ی نمایشی سرگرم کننده است که در آن شما می توانید یک عکس را به موارد کوچکتر کوچکتر تقسیم کنید برای یک مقدار نامحدود. هر بار که بر روی هر یک از تصاویر کلیک می کنید، چهار تصویر جدید کوچکتر را در آن محل ایجاد می کند. این هیچ محدودیتی ندارد و می توانید هزاران بار آن را انجام دهید.


درختان رنگارنگ و زیبا زیادی را بسازید

Trees

با استفاده از این نسخه ی نمایشی شما می توانید درختان رنگارنگ و زیبا زیادی را بسازید. هنگامی که روی پنجره کلیک میکنید، یک درخت جدید را با شکل و رنگ دیگر ایجاد میکنید. شما می توانید درختان بسیاری را به عنوان شما می خواهید، با این حال هنگامی که شما در حال ایجاد یک درخت جدید، یکی از قدیمی ترین از بین می رود.


 نمایشی کد نشان می دهد که شخصیت جنگ ستاره گان

Star Wars characters

این نسخه نسخه ی نمایشی کد نشان می دهد که شخصیت جنگ ستاره گان مختلف در هر تغییر عرض عرض پنجره نشان می دهد.این یک تصویر SVG را نشان می دهد و هر زمانی که عرض پنجره را تغییر می دهید، آن را با یکی دیگر از مبادله آن با استفاده از پرس و جوی رسانه ها تغییر می دهد.


جایی که شما ارواح جنگل را فرا می گیرید

Winter Tidings

اخبار زمستانی شما را در جنگل مسحور می کند، جایی که شما ارواح جنگل را فرا می گیرید و یک برف ریزه یک نوع را برای رساندن پیام جشن خود در هر نقطه از جهان ایجاد می کنید. دارای رنگ های زیبا، تصاویر زیبا، انیمیشن های صاف و موسیقی پس زمینه آرام است.


مسیرهای پیاده روی برخی از رنگ ها

Canvas Orbital Trails

این یک نسخه ی نمایشی فوق العاده و سرگرم کننده است که نشان می دهد برخی حرکات دنباله واقعا خوب است. مسیرهای پیاده روی برخی از رنگ های واقعا شگفت انگیز و حرکت صاف دارند و می توانید با کلیک کردن و کشیدن مسیرهای بیشتری را اضافه کنید.


 نسخه ی نمایشی جالب 3D از یک ماشین ساخته شده تنها با CSS

Showcase Car

نمایشگاه خودرو نمایش نسخه ی نمایشی جالب 3D از یک ماشین ساخته شده تنها با CSS است. این خودرو دارای جزئیات بسیار خوبی و اثرات سایه است. شما می توانید پنجره ها را رول کنید، درب ها را باز کنید، سفارشی کنید، چراغهای جلو را روشن و خاموش کنید و آن را در یک دایره حرکت دهید.


رنگین کمان ستاره موج امواج جالب و رنگارنگ css

Rainbow Star Wave

رنگین کمان ستاره موج امواج جالب و رنگارنگ را در حال حرکت و پریدن در اطراف نشان می دهد. این فقط با CSS و CSS طراحی شده است. شما می توانید با استفاده از کد به طور مستقیم در ویرایشگر CodePen آشنا شوید تا شکل ها و انیمیشن های مختلفی پیدا کنید.


 نتیجه ترکیب دو رنگ

The Color Averager

میانگین رنگ یک نسخه ی نمایشی مفید است که به شما امکان می دهد نتیجه ترکیب دو رنگ را ببینید. شما باید دو رنگ از انتخابگر را انتخاب کنید و نتیجه را به عنوان رنگ پس زمینه پنجره نشان می دهد.


 گرافیک پیکسل سبک شیر و یک فن است

Chill the Lion

سرد شدن شیر یک آزمایش زیبای WebGL با ThreeJS است. این شامل یک گرافیک پیکسل سبک شیر و یک فن است که می تواند با ماوس کنترل شود تا باد برای خط، که او تا حد زیادی لذت می برد.

همان هنرمند دیگر قلم های بسیار جذاب مانند عطسه اژدها و گربه به عنوان توپ از پشم است


یک شبکه مربع های رنگارنگ css

Squarebreath

این نسخه ی نمایشی نشان دهنده یک شبکه مربع های رنگارنگ است که برخی از انیمیشن ها و انتقال های جالب را انجام می دهند، که به نحوی هماهنگ شده است که یک اثر بسیار شبیه را ایجاد می کند. تمام انیمیشن ها با فریم های کلیدی CSS ساخته می شوند، تبدیل و تاخیر می شوند.


نسخه ی نمایشی 3D از هواپیما پرواز با Three.js -انیمیشن در وب سایت

TinyPolyWorld

این یک نسخه ی نمایشی 3D از هواپیما پرواز با Three.js است. شما می توانید هواپیما با ماوس خود را در حالی که پرواز در محیط 3D به زیبایی دقیق. این شامل حرکات واقعا صاف، سایه های پویا و رنگ های زیبا و آرام است.


بازی سرگرم کننده کوچک در وبسایت

Super Speed Snowmountain Survival

این یک بازی سرگرم کننده کوچک است که در آن شما در پایین یک کوه اسیر کردن در تلاش برای جلوگیری از ضربه درخت و به عنوان تا زمانی که ممکن است زنده ماندن. این حرکت صاف و کیفیت خوب دارد. این واقعا جالب است و باعث می شود شما آن را بیشتر و بیشتر تلاش برای بهبود نمره بالا خود را.


نمایش رنگ سه یعدی در وب سایت

4D Perspective

این یک نسخه ی نمایشی واقعا جالب است که دیدگاه 4D را نشان می دهد. این حرکات واقعا با کیفیت بالا و اثرات رعد و برق، رنگ های زیبا و انیمیشن های شگفت انگیز و گذار دارد.


ساخت بازی مار در وب سایت

Snake game

این بازی مار محبوب است، با کمی از CSS و جاوا اسکریپت بازسازی شده است. شما نیاز به حرکت در اطراف و خوردن مربع خاکستری. همانطور که مربع های بیشتری خاکستر می خورید، مار بزرگتر و بزرگتر می شود، و باید از ضربه زدن به دیوار یا بدن مار بدرخشید.


منبع