امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش ارتباطات در بستر اینترنت، تجارت الکترونیک بسیار رواج یافته است. بسیاری از فروشگاه ها در سطح کشور علاوه بر حضوری فیزیکی با ایجاد پلتفرم هایی، نحوه خرید را برای مشتریان راحت تر و ساده تر کرده است. البته برخی از فروشگاه ها با ایجاد وب سایت هایی صرفاً به صورت آنلاین خدمات ارائه می دهند. ما در این مقاله سعی کردیم به 10 مورد از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران بپردازیم که عبارتند از:

1- دیجی کالا (Digikala)

بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران | بهترین فروشگاه های اینترنتی

یکی از فروشگاه های بزرگ اینترنتی در کشور ایران دیجی کالا می باشد که بیشتر از 10 میلیون کاربر فعال دارد و روزانه حدوداً 5 میلیون کاربر وارد سایت فروشگاه شده و از محصولات آن دیدن می کنند. این فروشگاه اینترنتی حدوداً 4 میلیون نوع کالا از جمله؛ گوشی هوشمند، تبلت، لپتاپ، ساعت، چراغ قوه، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و آشپزخانه، لوازم التحریر و کتاب، قطعات یدکی خودرو، کالاهای سوپر مارکتی و... دارد. این محصولات توسط بیش از 160000 فروشنده عرضه می شود.

 

2- ابزار مارکت

ابزار مارکت یک فروشگاه آنلاین فروش ابزار آلات صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی است. این فروشگاه بیش تر از 10 سال است که فعالیت خود را با داشتن کادری مجرب و متخصص آغاز کرده است. که توانسته با دسته بندی محصولات متنوع و مورد نیاز صنایع و شرکت های بزرگ و کوچک با قیمت های مناسب توجه مخاطبان را جذب کند. به همین دلیل این فروشگاه کاربران ثابت و زیادی دارد که روزانه برای دیدن محصولات جدید وارد سایت می شوند. از جمله محصولاتی که در این فروشگاه عرضه می شود می توان به مواردی چون؛ ابزار آلات برقی و شارژی، ابزار آلات باغبانی و کشاورزی، ابزار آلات دستی، دستگاه جوش، تجهیزات پنوماتیک و پمپ های بادی اشاره کرد.

 

3- باسلام

بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران | بهترین فروشگاه های اینترنتی

یکی دیگر از فروشگاه های آنلاین بزرگ دیگر در کشور ایران باسلام می باشد که این پلتفرم خریداران را به فروشندگان می رساند تا بدون واسطه و با قیمت مناسب مسقیم از تولید کننده خریداری کنند. این وب سایت بازدیدکنندگان زیادی دارد و هر روز بر تعداد آن ها افزوده می شود. مخاطبین با مشاهده محصولات می توانند نسبت به خرید آن اقدام کرده و در سریع ترین زمان ممکن کالای مورد نظر خود را تحویل بگیرند. محصولات متنوعی در این بازار عرضه می شود در واقع می توان گفت کمتر کالایی است که در این فروشگاه شاید پیدا نشود. از ابزار آلات صنعتی گرفته تا وسایل کوهنوردی، قطعات خودرو، کالاهای سوپرمارکتی، لوارم خانگی و... در این فروشگاه یافت می شود.

 

4-آی تی کالا

آی تی کالا یک فروشگاه آنلاین دیجیتال است که کاربران می توانند تجهیزات دیجیتالی و لوازم جانبی آن را با کیفیت بسیار بالا و با قیمت مناسب در این فروشگاه پیدا کنند. مرغوبیت کالاهای عرضه شده در این فروشگاه باعث جلب رضایت مشتریان شده و بر تعداد کاربران آن هر روز افزوده می شود. برخی از کالاهای موجود در این فروشگاه از جمله لوازم کم یابی هستند که ممکن است به لحاظ پیدا کردن قطعات، دارندگان وسایل دیجیتالی را به زحمت انداخته باشد. فروشگاه اینترنتی آی تی کالا نگرانی ها و ناراحتی های کاربران را از این بابت رفع کرده و محصولات متنوعی را چون؛ موبایل و لوازم جانبی، لپ تاپ و لوازم جانبی، کنسول بازی، لوازم صوتی و تصویری، دوربین عکاسی و... در آن عرضه می شود.

 

5- زنبیل

بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران | بهترین فروشگاه های اینترنتی

زنبیل یکی دیگر از فروشگاه های آنلاین کشور است که به خاطر داشتن ویژگی های منحصر به فرد توجه کاربران را به خود اختصاص داده است و روزانه میلیون ها نفر بازدید کننده دارد. یکی از ویژگی های جالب این فروشگاه دسته بندی محصولات است در واقع کاربران می توانند کالای مورد نظر خود را به راحتی بدون سردرگرمی از دسته بندی ها پیدا کرده و کلید جست و جو را بزنند. انواع مختلف محصولات از لوازم خانگی گرفته تا تجهیزات ورزشی در این فروشگاه عرضه می شود. یکی دیگر از مزیت های دیگر این فروشگاه داشتن 10 روز ضمانت اصالت کالا است در واقع در صورت مغایرت کالا و یا هر گونه مشکلی بدون چون و چرا به رفع مشکل می پردازند.

 

6- اتما

فروشگاه آنلاین اتما در لیست بهترین فروشگاه های اینترنتی قرار دارد. محصولات مختلفی در آن عرضه می شود که کاربران می توانند از طریق دسته بندی، محصول مورد نظر خود را پیدا کنند. یکی از ویژگی های بارز این فروشگاه، عرضه محصولات به قیمت مناسب می باشد به همین خاطر توجه کاربران را به خود جلب کرده و روزانه مخاطبان زیادی وارد این وب سایت شده و به خرید می پردازند. مزیت دیگر آن فروش کالا به صورت اقساطی می باشد به این صورت که کاربر می تواند با معرفی یک ضامن کارمند به خرید اقساطی کالای مورد نظر خود پرداخته و به صورت ماهانه از حساب او کسر می شود. به همین دلیل این فروشگاه اولین پلتفرم فروش اقساطی کالا در سطح کشور است.

 

7- دیجی استایل

بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران | بهترین فروشگاه های اینترنتی

دیجی استایل یکی دیگر از فروشگاه های آنلاین بزرگی است که در زمینه فروش انواع پوشاک زنانه و مردانه فعالیت می کند. این فروشگاه زیر مجموعه دیجی کالا است و به اعتبار آن توانسته است توجه کاربران را برای خود جلب کند و مخاطبین بالایی داشته باشد. در این فروشگاه کاربران می توانند انواع پوشاک برند را با قیمت های متنوع پیدا کرده و به خرید بپردازند. یکی از مزیت های این فروشگاه این است که مشتری می تواند لباسی که انتخاب کرده و به سایزش نیست آن را تعویض کند. از نظر ضمانت کالا، کیفیت و مرغوبیت و ارسال کالا عملکرد بسیار خوبی داشته است.

 

8- بانی مد

بانی مد یکی از فروشگاه های آنلاین فروش انواع اکسسوری های مردانه و زنانه با تنوع بسیار بالا، رنگ بندی های جذاب و با قیمت مناسب می باشد. این فروشگاه در سال 97 توانسته است نماد اعتماد الکترونیک را کسب کند و بازدیدکنندگان زیادی داشته باشد. تقریباً می توان گفت مشتریانی که از این فروشگاه خرید کرده اند به لحاظ ارسال کالا، تضمین اصالت و کیفیت و مرغوبیت محصول، اعلام رضایت کرده اند به همین دلیل جزء فروشگاه های برتر آنلاین در لیست جای گرفته است. در این وب سایت، شما می توانید انواع پوشاک زنانه و مردانه، کودکانه، همچنین محصولات آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن را مشاهده کنید.

 

9- تکنو لایف

بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران | بهترین فروشگاه های اینترنتی

یکی دیگر از فروشگاه هایی که در لیست برترین فروشگاه های آنلاین قرار می گیرد فروشگاه تکنو لایف است. این فروشگاه محصولاتی چون؛ گوشی موبایل، لپ تاپ و تبلت، ساعت، تجهیزات گیمینگ، لوازم صوتی و تصویری، هندزفری و... عرضه می کند. دسته بندی محصولات، ارسال سریع، قیمت مناسب، تضمین کالا، کیفیت و مرغوبیت از ویژگی های بارز این فروشگاه می باشد. تکنولایف علاوه بر آنلاین بودن در سراسر نقاط کشور به صورت فیزیکی فعالیت می کند و مشتریان می توانند به صورت حضوری هم به این فروشگاه برای خرید مراجعه نمایند.

 

10- خانومی

خانومی یک فروشگاه اینترنتی فروش محصولات آرایش و بهداشتی، لوازم مراقبت از پوست، عطر و ادکلن، لوازم برقی آرایشی و... می باشد. این فروشگاه توانسته توجه خانم های مشکل پسند را جذب کند به طوری که روزانه کاربران زیادی از این فروشگاه بازدید و اقدام به خرید می کنند. ارسال سریع و رایگان کالا، کیفیت و مرغوبیت، داشتن قیمت مناسب از ویژگی های این فروشگاه می باشد. آقایان هم می توانند انواع مختلف و متنوع عطر و ادکلن را در این فروشگاه مشاهده و نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایند.

 

اگر شما هم بدنبال ساخت سایت اختصاصی خودتان هستید و همینطور بدنبال کسب رتبه های اول گوگل میباشید، کار طراحی سایت فروشگاهی را به ما بسپارید. برای طراحی سایت ارومیه و طراحی سایت در تبریز با ما تماس بگیرید.