در زندگی دیجیتالی امروز، وب‌سایت‌ها نقش بسزایی در برقراری ارتباط میان برندهای مختلف با مخاطبین خود دارند. به همین دلیل، برخورداری از یک طراحی منحصربه‌فرد در وب‌سایت شما، برای کسب موفقیت به یک ضرورت تبدیل شده است. با پیشرفت‌های تکنولوژی، امروزه امکان طراحی سایت با هوش مصنوعی (AI) نیز فراهم شده است.

در این بین، هوش مصنوعی به یک ابزار نوآوری در طراحی وب‌سایت تبدیل شده و با آن، پیشرفت‌های بزرگی حاصل شده است. کسب‌وکارهای مدرن کم‌تر موردی را می‌توان پیدا کرد که یک وب‌سایت اختصاصی نداشته باشند. بنابراین، با استفاده از این ابزار کاربردی برای طراحی، می‌توان وب‌سایت اختصاصی خود را راه‌اندازی کرد.

آیا طراحی سایت با هوش مصنوعی ممکن است؟

طراحی سایت با هوش مصنوعی

هم‌اکنون این امکان وجود دارد که با استفاده از هوش مصنوعی، وب‌سایتی را طراحی و پیاده‌سازی کرد. چراکه الگوریتم‌‌های موجود در این ابزار، قادر به ساخت طرح‌های مختلف یک وب‌سایت باتوجه به اطلاعات و الگوهای موجود است.

 الگوریتم‌‌ها این امکان را فراهم می‌کنند که براساس نمونه‌‌های طراحی شده از قبل توسط انسان، چارچوب کار خود را بسازند. سپس، با کمک الگوریتم‌های یادگیری هوش مصنوعی، بهبودی و تغییرات لازم را اعمال کنند. ولی، همچنان نقش انسان در طراحی وب‌سایت کلیدی است.

مزایا و معایب استفاده از طراحی سایت با هوش مصنوعی عبارتند از:

مزایا

  • سرعت بالا و بهره‌وری مناسب
  • تجربه کاربری مناسب
  • قدرت یادگیری تخصص
  • انجام سفارشی‌سازی‌ و خودکار شدن

معایب

  • سطح کیفی محتوا و طراحی
  • نیاز به آموزش دیدن و تنظیم مداوم
  • نبود تفکر انسانی
  • مستلزم پرداخت هزینه‌های اولیه

هوش مصنوعی طراحی سایت رایگان

هوش مصنوعی طراحی سایت رایگان

دنیای دیجیتالی امروزی بسیار رقابتی شده و به سرعت در حال پیشرفت است. حال تصور کنید که بتوانید با استفاده از هوش مصنوعی و به شکل رایگان کار طراحی سایت را انجام دهید. طراحی سایت با هوش مصنوعی به این شکل، می‌تواند شما را در این رقابت پیشتاز کند.

برای طراحی و راه‌اندازی یک وب‌سایت به شکل رایگان با هوش مصنوعی یا انجام سئو، باید فرایند انجام آن تحت نظر شرکت طراح صورت بگیرد. برای انجام این‌کار، شما می‌توانید با استفاده از وب‌سایت‌های طراحی رایگان و آنلاین و کمک هوش مصنوعی‌‌، سایت موردنظر خود را طراحی نمایید.

طراحی سایت وردپرس با هوش مصنوعی

همه افراد با استفاده از ابزارهای موجود در هوش مصنوعی، می‌توانند انواع وب‌سایت‌‌های وردپرسی را طراحی و پیاده‌سازی نمایند. بد نیست بدانید که وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوای قوی است. این موضوع به شما این امکان را می‌‌دهد که انواع وب‌سایت‌‌ها اعم از شرکتی، خدماتی و شخصی را طراحی و اجرا نمایید.

امروزه، با توسعه هوش مصنوعی و امکانات بالای آن، طراحی وب‌سایت‌های وردپرسی نیز امکان‌پذیر شده است. برای مثال، شما با ابزارِ صفحه‌سازی به نام المنتور می‌‌توانتید به سادگی انواع وب‌سایت‌‌های وردپرسی را طراحی کنید. ولی، با اضافه شدن ابزارهای متعدد به هوش مصنوعی و افزونه‌‌های صفحه‌‌سازی، امکانات بیشتری برای طراحی سایت با هوش مصنوعی در اختیار خواهید داشت.

هوش مصنوعی المنتور

هوش مصنوعی المنتور

اِلِمنتُور، یکی از محبوب‌ترین صفحه‌سازهای وردپرس است. این صفحه‌ساز، هوش مصنوعی را با کار خود یک‌پارچه کرده است. با استفاده از این گزینه در صفحه‌ساز خود، شما می‌توانید برای نوشتن محتوا و طراحی سایت از CSS نیز کمک بگیرید. بدین ترتیب، کار شما سریع تر و حرفه‌ای‌تر پیش خواهد رفت.

برای مثال، تصور کنید که می‌خواهید یک متن در مورد طراحی داخلی خانه بنویسید. شما می‌توانید تیتر مناسب آن را با استفاده از این ابزار انتخاب نمایید. همچنین، یک یا چند پاراگراف نیز در خصوص آن آماده کنید. مزایای زیر، دلایلی برای استفاده از این هوش مصنوعی است:

به  سادگی محتوا آماده می‌کند

شما با اضافه کردن هوش مصنوعی به المنتور، به سادگی و فقط با چند کلیک می‌توانید محتوای مدنظرتان را محیا کنید. این گزینه برای همه طراحان سایت شگفت‌انگیز است. بنابراین، شما نیازی به انتظار برای تولید محتوا نخواهید داشت و به آسانی می‌توانید وب‌سایت‌های تخصصی نیز بسازید.

یک مترجم قوی است

شما به آسانی می‌توانید انواع محتواهای‌تان را با کیفیت مناسب ترجمه نمایید. درصورتی‌که بخواهید یک وب‌سایت چندزبانه نیز داشته باشید، این هوش مصنوعی یکی از بهترین گزینه‌ها است. با استفاده از المنتور، سرعت انجام کارهای‌تان چندین برابر شده و درآمدتان نیز افزایش پیدا می‌کند.

کد نویسی را به شکل تخصصی انجام می‌دهد

شما در این هوش مصنوعی هر نوع دستوری که بخواهید اجرا شود، به سادگی اجرا و اعمال می‌شود. شما حتی می‌توانید با استفاده از المنتور جدول‌ یا هر چیز دیگری در html بسازید.

بهترین هوش مصنوعی طراحی سایت

همه کاربران می‌توانند کار طراحی سایت با هوش مصنوعی را انجام دهند. شما حتی قادر هستید با هوش مصنوعی ثبت نام‌های دامنه، توسعه وب، برندسازی و تست نسخه نهایی وب‌سایت را انجام دهید. همه بخش‌های عنوان شده، اساس کار راه‌اندازی و اجرای یک وب‌سایت هستند.

موار زیر بهترین هوش‌های مصنوعی طراحی سایت را عنوان کرده که در روند انجام کارها می‌توانند به کمک شما بیایند:

  • هوش مصنوعی DomainWheel
  • هوش مصنوعی GitHub Copilot
  • هوش مصنوعی Wix ADI
  • هوش مصنوعی 10Web
  • هوش مصنوعی Screpy

ساخت اپلیکیشن با هوش مصنوعی رایگان

 ساخت اپلیکیشن با هوش مصنوعی رایگان

اپلیکیشن‌هایی مانند آمازون، نتفلیکس، اسپاتیفای مواردی هستند که می‌توان موفقیت قدرت هوش مصنوعی را در آن‌ها مشاهده کرد. به همین دلیل، برای بهبود کارایی یک اپلیکیشن و تجربه کاربری، طراحی اپلیکیشن با هوش مصنوعی گزینه معقولی است.

این مورد در حالی است که ساخت اپلیکیشن و طراحی سایت با هوش مصنوعی به شکل رایگان نیز امکان‌پذیر است. همین مورد می‌تواند به عنوان یکی از منابع آنلاین کسب‌وکار شما باشد. به شکل کلی، افزایش بهره‌وری، بهبود سرعت، عرضه امکانات جدید و گسترش مدل‌های کسب‌وکار، می‌تواند نتیجه استفاده از هوش مصنوعی رایگان باشد. همچنین، ارائه انواع سرویس‌ها، افزایش کیفیت و کاهش خطاهای انسانی نیز از دیگر دلایل اهمیت طراحی اپلیکیشن با هوش مصنوعی رایگان است.

علاوه‌بر موارد عنوان شده، تکنولوژی هوش مصنوعی برای کاربردهای مختلف، محدودیتی ندارد. البته، طراحی اپلیکیشن با هوش مصنوعی رایگان، صرفا یکی از توانایی‌های آن است. شما با مشاهده انواع اپلیکیشن‌های موبایل، نرم افزارهای تحت ویندوز و پلتفرم‌های تحت وب، متوجه می‌شوید کاربردهای هوش مصنوعی بسیار گسترده است.

سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی رایگان

طراحی لوگو با هوش مصنوعی رایگان یکی از خدمات آنلاین است. AI هر نمونه لوگویی که شما انتظار دارید را برای‌تان استخراج خواهد کرد. این‌گونه خدمات با آنالیز موارد درخواستی شما و اطلاعاتی که در دیتابیس وجود دارند، می‌توانند به شکل رایگان لوگو طراحی کنند.

این وب‌سایت‌ها از یادگیری ماشین برای آنالیز قسمت‌های جزئی در لوگو مانند الگوها، رنگ‌ها، شکل‌ها و تایپوگرافی استفاده می‌کنند. سپس، با ترکیب این بخش‌ها و باتوجه به خصوصیاتی که شما خواستید، یک لوگوی جذاب و حرفه‌ای را به شما تحویل می‌دهند.

البته، برای استفاده از سرویس‌ طراحی لوگو، شما باید اطلاعاتی مثل فونت، رنگ و سبک برند را در اختیار هوش مصنوعی قرار دهید. سپس، آن هوش مصنوعی براساس این اطلاعات نتایج را تحویل شما می‌دهد. لیست زیر، سایت‌های طراحی لوگو با هوش مصنوعی رایگان هستند:

  • سایت com
  • سایت ai
  • سایت com
  • سایت io
  • سایت com
  • سایت com
  • سایت com
  • سایت com
  • سایت org
  • سایت ir

سخن پایانی

به شکل کلی، یکی از شیوه‌های جدید و پیشرفته طراحی سایت، استفاده از هوش مصنوعی است. چراکه هوش مصنوعی باتوجه به قابلیت‌های خاص و فراوانی که دارد، شرایط مناسبی را برای برنامه‌نویسان و طراحان سایت فراهم کرده است. بدین ترتیب، در مدتی کوتاه و با کمک ابزارهای متعددی که در هوش مصنوعی رایگان کاربرد دارد، وب‌سایت‌هایی با عملکرد مطلوب طراحی و راه‌اندازی خواهید کرد.

البته، ابزارهای هوش مصنوعی کنونی، تنوع زیادی برای طراحی وب‌سایت ندارد. ولی در آینده و به سرعت به تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد. بنابراین، اگر شما نیز علاقه‌مند به طراحی سایت با هوش مصنوعی هستید، کار خود را با طراحی چند وب‌سایت آزمایشی شروع نمایید.