هر سایتی موفق نیست!هزینه مالی و زمانی که برای یک سایت گذاشته میشه، در صورت عدم موفقیت سایت قابل چشم پوشی نیست. بنابراین لازمه که نکاتی رو در طراحی سایت برای افزایش بازدید و موفقیت سایت در نظر بگیرید. طراحی سایت در مرحله اول باید "رابط کاربری" خوبی داشته باشه. در ادامه در مورد طراحی رابط کاربری مناسب و نکات دیگر توضیحات مفصلی میدهیم. برای طراحی سایت حرفه ای و مشاهده نمونه کارها برای بهبود تجربه ها میتوانید به صفحه لینک شده مراجعه کنید. همشهریان اروومیه هم میتوانند از خدمات طراحی سایت در ارومیه به صورت حضوری بهره مند شوند.


طراحی سایت اختصاصی


طراحی سایت اختصاصی یعنی یک طراح فرانت اند متناسب با نوع کسب و کار شما و هدفی که در سایت به دنبال آن هستید و امکاناتی که در سایت لازم دارید و کد نویسی بک اند برای ظاهر جذاب سایت شما. طراحی اختصاصی سایت یک مزیت بزرگ برای وب سایت شما محسوب میشود.


رابط کاربری مناسب


وقتی وارد یک وبسایت میشوید، در قسمت بالا اسلاید شو میبنید، در کنار اسلاید شو پیشنهادات ویژه، در قسمت پیشنهادات ویژه یک دکمه قرار دارد که با زدن روی دکمه به صفحه محصول میروید. تک این بخش ها، رنگ دکمه، فونتی که با آن متن رو دکمه نوشته است همه در رابط کاربری اهمیت دارند. 
رابط کاربری چشم نواز که کار کردن با آن ساده باشد و مخاطب به راحتی به قسمت های مختلف سایت برود، اطلاعات لازم را به راحتی دریافت کند نقش زیادی در تایم آن سایت کاربر و انتخاب شما دارد. رنگ های متناسب، کادر بندی های دقیق و تصاویر جذاب در نگاه مخاطب به شما تاثیر بسازایی دارد.


منو


لینک های منو باید سر راست و مستقیم باشد. از اضافه کردن صفحات مهم به منو غافل نشوید. در اکثر سایت ها پیدا کردن صفحه ای که مد نظر هست، سخت است. منوی بالای صفحه کمک زیادی به کاربر میکند تا به دسته بندی های مختلف دسترسی داشته باشد.


بهبود سئو سایت


برخی متخصصان سئو معتقد هستند که داشتن سایت بدون توجه به سئو سایت، ارزش چندانی ندارد. شما باید ترافیک قابل قبولی از طرف موتور جستجو داشته باشید. سئو یک نوع تبلیغ و مارکتینگ ارگانیک است. پس وقت گذاشتن برای بهبود سایت و گرفتن رتبه را در برنامه های خود قرار دهید.


تصاویر با کیفیت و اختصاصی


کیفیت تصویر مخصوصا در فروشگاه اینترنتی تاثیر زیادی در کاربر میگذارد. تصاویر اختصاصی، طراحی های گرافیکی تولید شده توسط خودتان هم در سئو سایت تاثیر دارد و هم برای مخاطبان تازگی دارد.


تولید محتوای جذاب


محتوای کاربردی که بخشی از نیازهای کاربران را رفع کنید یا به سوالاتشان پاسخ دهد، ترافیک زیادی را راهی سایت شما میکند. رقابت سایت های بزرگ برای جذب کاربر از طریق محتوا به قدری زیاد شده است که از تولید محتوای متنی به تولید محتوای تصویری و ساخت پادکست های جذاب رو آورده اند. همین موضوع نشان میدهد که نقش تولید محتوا، حتی در سایت های جا افتاده ای مثل دیجی کالا چقدر مهم است.


واکنش گرا بودن سایت


احتمالا همین الان شما محتوای این صفحه را با گوشی موبایل خود مطالعه میکنید. اینکه یک سایت برای نمایشگر های کوچک و متوسط طراحی شده باشد اهمیت بسیار زیادی دارد. در طراحی سایت حتما نمایش متناسب را برای بخش های مختلف را در نظر بگیرید.