لیست ابزار های هوش مصنوعی برای سئو

در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال که دائماً در حال تحول است، پیشی گرفتن از منحنی برای دستیابی به موفقیت آنلاین امری ضروری است. با به اشتراک گذاشتن بینش‌های خود توسط بیش از 1350 بازاریاب، واضح است که هوش مصنوعی به یک تغییر دهنده بازی در صنعت تبدیل شده است.

از تولید ایده تا ایجاد محتوای جذاب، هوش مصنوعی نه فقط یک ابزار بلکه یک دارایی استراتژیک برای بازاریابان است. در این مقاله، به نقش مهم ابزارهای AI SEO در بازاریابی مدرن خواهیم پرداخت و بررسی خواهیم کرد که چگونه می‌توانید از قدرت آنها برای تقویت عملکرد SEO وب‌سایت خود استفاده کنید.

ابزارهای برتر AI SEO برای حسابرسی SEO

در حالی که لمس انسان در حسابرسی سئو همچنان کلیدی باقی می ماند، هوش مصنوعی کمک ضروری ارائه می دهد. می‌توانید به راحتی تحقیقات کلمات کلیدی را ساده‌سازی کنید یا با ابزارهای AI برای حسابرسی سئو، روندهای صنعت را شناسایی کنید.

 

"آموزش استفاده از Google Bard برای بهبود سئو سایت"

 

SE Rankings

SE Rankings یک ابزار پیشرفته است که می تواند به تلاش های سئوی شما کمک کند. این ابزار با ویژگی های چشمگیری مانند حسابرسی وب سایت و تحقیق کلمات کلیدی همراه است. این جنبه ها برای تنظیم دقیق هر ابتکار بازاریابی دیجیتال موفق، چه تجزیه و تحلیل رقابتی یا کمپین ارتقای سایت تجارت الکترونیکی، ضروری هستند.

یک مزیت کلیدی حسابرسی منظم یک وب سایت با این ابزار قدرتمند، ردیابی مشکلاتی است که می تواند بر دید آن در صفحات نتایج موتور جستجو تأثیر بگذارد. انجام این کار بینش های ارزشمندی را به دست می دهد که می توان از آنها برای رسیدگی به مشکلات اساسی بیش از اسکن دستی مقادیر زیادی داده استفاده کرد.

سایت SE Rankings

Screaming Frog

Screaming Frog به دلیل تطبیق پذیری و خروجی داده جامع خود مفید است. این برنامه دسکتاپ عناصر سئوی وب سایت ها را اسکن می کند تا تجزیه و تحلیل دقیق برای بهبود ارائه دهد. با توانایی خود در کشف سریع لینک های شکسته، به شما برتری می دهد.

این نرم افزار می تواند سایت شما را از نظر اتصالات مشکل دار که خطای پاسخ HTTP "404 not found" را ارائه می دهند، بررسی کند. علاوه بر این، هنگام خزیدن در یک وب سایت، از بررسی مشکلات جاوا اسکریپت اجتناب نمی کند. این امر در عصر امروز که تعداد بی شماری فریمورک و کتابخانه در دسترس هستند، بسیار مفید است. در صورت بروز مشکل در این زمینه، Screaming Frog به شما در تشخیص آنها کمک می کند.

 AI SEO SEMRush

این ابزار می تواند به شما در زمینه بهینه سازی در محل، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، تاکتیک‌های بک‌لینکینگ سایت و موارد دیگر کمک کند. این نرم افزار همچنین دائماً تغییرات در رتبه بندی وب سایت را زیر نظر می گیرد و ردیابی را در زمان واقعی ارائه می دهد.

Scene Optimization

می تواند کمک کند.تا اشتباهات رایجی را که اغلب انجام میشود برای ترافیک ارگانیک را درک کنید و اطمینان حاصل کنید که تحت نظارت دقیق آنها دوباره اتفاق نمی افتد. این به رتبه بندی آنلاین موفق کمک می کند و همه را به دستیابی سریعتر به اهداف مورد نظر خود نزدیکتر می کند.

WooRank

این ابزار استثنایی عمدتاً بر رویکرد مبتنی بر داده عمل می کند. در میان ویژگی‌های متعدد آن، حسابرسی وب‌سایت فنی از ویژگی های کلیدی آن است.

این ابزار همچنین اقدامات قابل اجرا برای اصلاح آنها ارائه می دهد. توصیه ها دقیق و جامع هستند تا هر کاربر بتواند نحوه تأثیر هر مشکل بر دید آنلاین خود را درک کند. این نرم افزار قدرتمند همچنین با ارائه بینش ارزشمند در مورد روندهای فعلی بازار، در کشف فرصت‌های غنی کلیدی کمک می‌کند.

اکنون کاربران می‌توانند با یک کلیک نمرات مختصری را ببینند که عملکرد هر وب‌سایت را نشان می‌دهد. بنابراین، استراتژی‌ها دسترسی متمرکزتر را امکان‌پذیر می‌کنند و در نتیجه، نتایج بهتری را در طول زمان به همراه دارد!

Sitebulb

یکی از ابزارهای قابل توجه AI SEO این نرم افزار تخصصی به منظور جذاب‌تر کردن وب‌سایت شما برای موتورهای جستجو مانند گوگل طراحی شده است. ممکن است از خود بپرسید، چه چیزی آن را متمایز می‌کند؟ رابط کاربری آسان آن با توجه به سادگی طراحی شده است و آن را برای کسانی که برای اولین بار در سئو قدم می‌گذارند، عالی می‌کند. هیچ چیز از سهولت استفاده آن بهتر نیست

SEO.ai

به عنوان بخشی از سفر شما برای تسلط بر SEO، یک ابزار قدرتمند برجسته می شود: "SEO.ai". این راه حل مبتنی بر هوش مصنوعی در تولید محتوای طولانی که رتبه بالایی در گوگل دارد تخصص دارد و طول متوسط آن بیش از 1600 کلمه است.

Twinword

یک پلتفرم عالی برای ساده سازی فرآیند تحقیق کلمات کلیدی شما ارائه می دهد. این ابزار لیست گسترده ای از پیشنهادات را بر اساس کلمات کلیدی که وارد می کنید ایجاد می کند. به عنوان مثال، بیایید تصور کنیم که در حال تحقیق برای کفش های تمرینی ورزشی هستیم.

پس از وارد کردن این عبارت در موتور Twinword AI، گزینه های مرتبط مانند "کفش های مخصوص دویدن" را تنظیم می کند. برای کسانی که محتوای وب مانند پست های وبلاگ یا توضیحات متا ایجاد می کنند، این نرم افزار می تواند نتایج را بر اساس امتیاز کلمات کلیدی اولویت بندی کند. امتیاز بالاتر اغلب به معنای ادغام بهتر در متن شما است. از گزینه مرتب سازی امتیاز عنوان استفاده کنید و سرتیترهای بهینه سازی شده ای پیدا کنید که بدون کاهش ارزش سئو، خوانندگان را جذب کنند.

Context Minds

به عنوان یک انتخاب برجسته در بین ابزارهای برتر SEO AI برای تحقیق کلمات کلیدی ظهور می کند. این ابزار از هوش مصنوعی به خوبی استفاده می کند تا پیش بینی های هوشمندانه ای در مورد کلمات کلیدی سودآور ارائه دهد و فرآیند برنامه ریزی شما را کار آمد کند.

با ظهور هوش مصنوعی در چشم‌انداز SEO امروزه، به ابزارهایی نیاز دارید که بتوانند به سرعت و به راحتی در بهینه سازی خارج از صفحه کمک کنند.

Buzzsumo

یکی از ابزارهای برتر SEO مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهینه سازی خارج از صفحه است. این ابزار به شما کمک می‌کند تعاملی را که توسط محتوا در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیس‌بوک و یوتیوب ایجاد می‌شود، درک کنید. با آن، آنها می توانند افراد تأثیرگذار کلیدی در صنعت را شناسایی کنند که نفوذ و دید آنلاین قابل توجهی دارند. این ابزار به یکی اجازه می دهد تا به سرعت از این اطلاعات برای افزایش حضور آنلاین خود و کسب دید بیشتر استفاده کند.

این بینش آنها را قادر می‌سازد تا پست‌هایی ایجاد کنند که بهتر با مخاطبان خود در کانال‌های مختلف طنین‌انداز شود. این ابزار به بازاریابان اجازه می دهد تا عملکرد محتوا را در شبکه های رسانه های اجتماعی و همچنین تجزیه و تحلیل محتوای رقبا تجزیه و تحلیل کنند.

ابزار Buzzsumo

Mention

یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما کمک می کند تا شهرت آنلاین خود را کنترل کنید. این ابزار به شما امکان می دهد مکالمات را در زمان واقعی ردیابی کنید تا بتوانید آنها را بیشتر تجزیه و تحلیل کنید و نتایج معناداری بدست آورید.

تجزیه احساسات به آن امکان می دهد تا هر ذکر را از نظر هدف خود تجزیه و تحلیل کند: منفی، مثبت یا خنثی. در نتیجه، بازاریابان می توانند در صورت لزوم به طور مناسب پاسخ دهند، که به حفظ روابط و اعتماد مشتری کمک می کند. این همچنین بر روند تصمیم گیری مشتری تأثیر می گذارد و منجر به افزایش پتانسیل فروش می شود