ادمین پیج اینستاگرام اصطلاحی است که با معرفی اینستاگرام به جهان و رونق یافتن این شبکه ی اجتماعی، با آن مواجه شده ایم. اکثر صفحات اینستاگرامی برای مدیریت اکانت و پیج های خود نیاز به مدیر اکانت یا همان ادمین پیج اینستاگرامی دارند.همه ی کسب وکارها می توانند از اینستاگرام برای ارائه خدمات و محصولات خود به مشتریان استفاده کنند.مدیریت پیج اینستاگرام یکی از حوزه های تخصصی در دیجیتال مارکتینگ است. ادمین پیج اینستاگرامی می تواند صاحب خود اکانت و یا هر شخص دیگری که می تواند وظایف مدیریت صفحه را انجام دهد، باشد. در این مقاله از سایت آی بولود ویژگی های ادمین پیج ، مهارت ها و معیارهای تعیین میزان درآمد یک ادمین پیج اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد.

 

ادمین شبکه های اجتماعی کیست؟


قطعا با شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، فیس بوک، توییتر و اینستاگرام آشنا هستید و در این شبکه های اجتماعی فعالیت می کنید. از آنجا که اینستاگرام یکی از همین شبکه های اجتماعی است، با شناختن وظایف و مهارت های ادمین شبکه های اجتماعی، در واقع وظایف ادمین پیج اینستاگرامی نیز تعیین می شود.ادمین شبکه های اجتماعی کسی است که از نیاز صاحب پیج آگاه است و با توانایی خود برای رشد کسب و کار صاحب پیج در شبکه های مجازی تلاش می کند. در واقع هدف، توسط صاحب پیج تعیین شده و مسیریابی برای رسیدن به هدف، توسط ادمین شبکه های اجتماعی تعیین و پیموده می شود.

برای مدیر یا همان ادمین شبکه های اجتماعی ، یک سری وظایف مشخص و از پیش تعیین شده وجود دارد و بقیه ی وظایف بسته به نوع کسب و کار در شبکه های اجتماعی متغیر بوده و به صورت مستقیم با خلاقیت مدیر پیج در ارتباط است.

هر پروفایل اینستاگرامی یک صفحه ی منحصر به فرد است و تمامی صفحات اینستاگرامی به یک اندازه می توانند از امکانات این شبکه ی اجتماعی استفاده کنند. پس اگر شما پیج های اینستاگرامی موفق را مشاهده می کنید و می خواهید به یکی از این صفحات پرپازدید تبدیل شوید، شاید این خبر خوبی باشد که امکانات شما و سلبریتی ها در اینستاگرام به یک اندازه خواهد بود.

در دنیای امروز، افراد مشهور مانند بازیگران و صاحبان مشاغل بزرگ برای مدیریت پیج های پربازدید خود به مدیر پیج اینستاگرامی خلاق و مورد اعتماد نیاز دارند و حقوق خوبی نیز برای ادمین پیج های اینستاگرامی خود در نظر می گیرند.

 

چگونه ادمین پیج اینستاگرام شویم

 

وظایف ادمین پیج اینستاگرامی چیست؟


وظایف عمومی و کلی ادمین پیج های اینستاگرامی را می شود به بخش های زیر تقسیم کرد:

 

  • تولید محتوای منظم و مرتبط با پیج اینستاگرام: تولید محتوا باید به صورت پست ، استوری و ... انجام شود. بسته به الگوریتم های اینستاگرام، نحوه ی تولید محتوا نیز متفاوت خواهید بود. به طور مثال در سال 2022 تولید محتوا به صورت Reels از سایر اشکال تولید محتوا در اینستاگرام ، جذاب تر و پر مخاطب تر است.
  • پاسخ به نظرات، دایرکت ها و پیام های مخاطبان در هر پست
  • ایمن نگه داشتن صفحه ی اینستاگرامی و جلوگیری از هک شدن صفحه
  • تسلط نسبی به ابزارهای تولید محتوا مانند فوتوشاپ، illustrator ، نرم افزارهای ادیت فیلم و عکس مانند inshot و ....
  • حذف کامنت های توهین آمیز و بی ادبانه
  • پیگیری سفارشات برای پیج هایی که فروش اینترنتی از طریق اینستاگرام دارند.
  • آشنایی با دیجیتال مارکتینگ
  • تسلط نسبی به زبان های دیگر مانند انگلیسی، ترکی استانبولی و ...
  • خلاقیت در تولید محتوا
  • افزایش تعداد مخاطبان واقعی صفحه با استفاده از روش های مختلف و ...

 

چگونه ادمین پیج اینستاگرام شویم

 

حقوق ادمین پیج اینستاگرام چقدر است؟


با قدرت می توان گفت، دلیل موفقیت و یا شکست پیج های اینستاگرامی به مدیر یا ادمین پیج اینستاگرام بستگی دارد. مدیر پیج اینستاگرام باید مهارت کار کردن با ابزارهای تولید محتوا و مهارت ارتباط با مخاطبین پیج را به صورت همزمان داشته باشد. اگر مدیر پیج ، محتوای مناسبی برای صفحه تولید نکند و یا در برخورد با مخاطبان، به اندازه ی کافی صبور و پیگیر نباشد، پیج اینستاگرامی مورد نظر، رشد چندانی نخواهد داشت. پس اگر می خواهید صفحه ی اینستاگرامی شما رشد خوبی داشته باشد و از این پیج درآمد خوبی به دست آورید، باید هزینه ی معقول و مناسبی نیز برای استخدام مدیر پیج پرداخت کنید.

یکی از شغل های دورکار و بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل کار، ادمین پیج اینستاگرامی است. اگر شرایط کار کردن در محیط اداری را ندارید و یا می خواهید به صورت پاره وقت کار کنید، می توانید با بالا بردن مهارت خود در برخی از حوزه ها مانند تولید محتوا، دیجیتال مارکتینگ، به یک ادمین سایت موفق تبدیل شوید. وظایف ادمین پیج اینستاگرامی را در این مقاله از سایت آی بولود مطالعه کرده و مهارت های لازم را در این زمینه ها به دست آورید.

حقوق ادمین پیج های اینستاگرامی معمولا به صورت توافقی بین مدیر و کارفرما تعیین می شود، ولی بسته به توانایی مدیر پیج می توان گفت یک مدیر پیج، ماهانه بین 3 میلیون تا 10 میلیون تومان درآمد ماهانه خواهد داشت.

برای استخدام مدیر پیج اینستاگرام، می توانید سری به سایت های فریلنسری مانند جاب ویژن، جاب اینجا  و ... بزنید و از شرایط ، حقوق و مزایای این شغل آگاه شوید.

 

با آی بولود، بهترین نتیجه را در پیج اینستاگرام خود بگیرید


برای ادمین پیج های اینستاگرامی لازم است تا از آخرین تغییرات و آپدیت های جدید الگوریتم های اینستاگرامی، مطلع باشند. به طور کلی می توان گفت، هدف تمامی الگوریتم های اینستاگرام این است که تعداد مخاطبان بیشتری از این شبکه ی اجتماعی استفاده کرده و مدت بیشتری را در اینستاگرام بگذرانند. اگر فعالیت های شما به عنوان مدیر پیج اینستاگرام در راستای الگوریتم های اینستاگرام باشد،پیج شما رشد سریع و خوبی خواهد داشت و اگر فعالیت های شما با این الگوریتم ها همراه نباشد، قطعا نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت.

 

تبدیل شدن به یک ادمین پیج اینستاگرامی ماهر و متخص، نیاز به علم و دانش کافی در زمینه ی بازاریابی اینترنتی و یا همان دیجیتال مارکتینگ دارد. شرکت آی بولود با سابقه ی درخشان در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ و مدیریت پیج های اینستاگرامی، آماده ی ارائه ی مشاوره در زمینه مدیریت پیج شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت مشاوره با شماره تلفن های آی بولود تماس بگیرید.

 

چگونه ادمین پیج اینستاگرام شویم

 

جمع بندی

 

برای ادمین پیج اینستاگرام شدن علاوه بر تولید محتوای جذاب ، نیاز به برقراری ارتباط دوستانه و صمیمانه با اعضای پیج دارید . ادمین پیج  اینستاگرامی باید پاسخگوی نیاز مخاطبین باشد و پاسخ سوالات، سفارشات و ابهامات را در کمال صبر و تحمل انجام دهد.

اگر می خواهید  ادمین شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام شوید، می توانید به صفحات اینستاگرامی  مشهور با تعداد  فالوورهای بالا ، مراجعه کنید و از نحوه ی مدیریت و ارتباط آن مدیر پیج با مخاطبین الهام بگیرید.

اگر به یک مدیر حرفه ای در زمینه ی ادمین شبکه های اجتماعی تبدیل شوید، درآمد مناسبی نیز کسب خواهید کرد.